Dag 3- En bild ifrån en tid jag saknar

 
Ååh saknar endå lite dom gamla kevinge tiderna! Gillade min klass jätte mycket och speciellt i 5 an och 6 an var en riktigt mysiig period! Tycker Friberga är jätte bra också o finns så sjukt mycket jobbiga saker med kevinge men man saknar det endå lite.

Only love is all maroon

 
Hej svejs bloggen! Precis ätit frukost och nu sitter jag och lyssnar på Bon Iver på högsta och små gråter lite. Är fett  depp just nu, eller asså jag är glad och så men när jag lyssnar på sån här över mysig och sorglig musik ändras mitt humör. Idag ska jag försöka gymma och sen ska jag plugga och sen kanske på halv åtta hos mig till Lollo. Ni får ha en myyys söndag ni oxå!

pics from today


new

 
Idag efter skolan åkte jag och Clara in till stan! Köpte ett par nya shorts från Zara som kommer användas mycket i sommar och så fikade vi på espresso. Ikväll har vi sätt på film med lite kompisar och nu gick dom precis hem! Ska snart sova så godnatt till er mina trogna läsare!

grattisgrattisgrattis


Dag 2- En låt som får mig att gråta

 
 
Nothing like us-Justin Bieber
Den här låten är såå perfekt. Va på Justins konsert i Måndags och det var helt fantastisk! Han sjöng dock inte låten vilket var lite synd. Älskar dig Justin 
 

ray bans

 
 
Köpte dom här idag! Är riktigt nöjd faktiskt. Modellen heter "Erika" Har ju ett par andra pilot men jag gillar typ inte dom så mycket. Tycker dom sitter jobbigt och trillar typ av. Fick ett litet roligt fodral till också. :)

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta

 
  • Jag föredrar typ egentligen frukt framför godis, har aldrig varit en riktigt godis gris förutom choklad då.
  • Tycker alltid jag blir snyggare på ego bilder om dom är svartvita.
  • Gillar typ inte abercrombie så mycket men väldigt mycket av mina kläder består av abercrombie?
  • Med sånna jag känner bra kan jag vara världens konstigaste med men med nya människor blir jag lätt stel om jag inte klickar riktigt bra med den.
  • Kollar alltid under sängen och i garderoben innan jag ska sova.
  • Kan lätt bli aggresiv, särskilt mot min familj.
  • Är såååååååå otroligt taggad tills på Måndag då jag kommer få se Justin Bieber i Globen.
  • Har jätte ofta konstiga tvångstankar.
  • Börjar väldigt lätt gråta.
  • Mina ögonbryn är naturligt kritvita men nu har dom fått en extrem makeover så jag färgar dom regelbundet.

Najs mellis


20 days

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta
Dag 2- En låt som får mig att gråta
Dag 3- En bild ifrån en tid jag saknar
Dag 4- Mina närmaste vänner
Dag 5- Mina mål för nästa år
Dag 6- En gammal och en ny bild på mig själv
Dag 7- En person jag vill träffa just nu
Dag 8- En bild som gör mig glad + en sång 
Dag 9- Typ av killar jag faller för.
Dag 10- I min handväska
Dag 11- Något jag är beroende av
Dag 12- Hur sminkar jag mig?
Dag 13- 5 saker jag stör mig på
Dag 14- En bild på mig för ett år sen
Dag 15- En bild på mig och en person jag älskar
Dag 16- Såhär är jag som person
Dag 17- En bild på mitt senaste inköp
Dag 18- Mitt rum
Dag 19- 10 saker jag önskar att jag hade/ kunde
Dag 20- Mina drömmar om framtiden
 
Tagen från Ellens blogg! Tänkte att de skulle va lite kul + att de blir nog lite bättre updates då också.

Bilder från kvällen

Här kommer lite små mysiga bilder från kvällen igår! Det blev iaf lyckat tycker jag. Nu ska jag om ca 5 min gå till gymmet och satsa sten hårt. Fast kommer antagligen sluta med att jag stannar hemma som vanligt, bläää. Måste bli mer motiverad. Ska också kanske kolla på ett par nya raybans, hmm.. vi får se!
Kram


heeejhopp

 
Heej! Nu har jag precis föreberätt massa för min "halv åtta hos mig middag" hahah.  Har verkligen satsat sten hårt och är ganska bestämd på att vinna de här! Ikväll sover kanska Silks här, det blir mysigt! 
Ni får ha en mysig söndag kär vänner, puuuss.

Kvällens planer

bildbrist
Ikväll ska jag antagligen vara med Anna, Stina, Elin och Clara och kanske några fleer. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog trevligt. Nu har jag precis ätit alldeless för mycket mat och funderar på att släpa mig till gymmet fast än jag verkligen inte orkar.
Puss!
 

nya

 
Köpte nya converse idag efter skolan! Blev ett par vita klassiska. Lite mainstream men jag tycker lätt att dom är snyggast speciellt nu på sommaren med ett par bruna ben. Dom passar också till allting!

Mys promenad


Frukost

Sov hos Clara inatt och hon gjorde världens godaste frukost på sängen till mig! Bananpannkakor med mango. Hon är såå snäll den där tanten.


jb

 
 
Känns helt sjukt att jag kommer få se honom om mindre en två veckor. Alltså jag kommer kanske till och med röra honom. Ahhh så knäppt! Jag har iallafall golden circle biljätter och jag är sååååå lycklig! 

börjar blogga igen!

 
 
fräääääsh
 
Jaaa ja börjar blogga igen! Kände att de va många som börja med det igen och då blev jag lite småsugen...