♪ Sky is womb and she's the moon ♪

Saknar värmeen... Bild från Oman

Frullee


lite bilder från kvällen

 

 
älskar er så sjuuuukt mycket!

tack för kvällen tjejeer

Kvällen var super mysig och fick jätte mycket fina presenter! Nu ligger jag i soffan och har ätit lite tårtrester och ska titta på skönheten och odjurets förtrollade jul with ma sis, haha. 
silkss

åååååhhh hahahhaa


tjaaa blogggz

NU ska ja ut o fixa lite ärenden! Haha ärenden låter så himla vuxet, lol. Men ja iallafall ska fixa mitt simkort o byta färg å mina urbanears o lite annat. Sen ikväll möter jag upp tjejerna o så går vi ut och äter middag, ytters mys.
Men här får ni en lite fräsh bild på mig:
:
Har på mig Odd molly linne och true religion jeans. Fick linnet i present igår! Kanske kan visa min presenter i ett inlägg eller nått!

fyller år imooorn!

Yeey! Imorrn fyller jag år, taggaad. Har faktiskt ingen aning om vad jag kommer få faktiskt. På lördag bli de iallfall mysig tjejmiddag med tjejerna!
 
Här kommer massa random bilder får ni här, så himla liteen haha
 

dålig bloggning

 
 
inte bloggat så mycket, hehe de går inte så bra men ja vet inte vad ja ska blogg om liksom? Idag var iallafall en helt vanlig dag o nu sitter ja och kollar på the television och äter en mandarin.. jaa.. roligt inlägg
 
vi ba myyser
 

myys kväll

 
Igår var en riktigt mysig kväll med stina, anna, clara, julia och ibbi! Vi gjorde pizza o såg skräckfilm o ba mös.
Snart åker ja hem och går på brunch med min syrra, de blir trevligt! 
 
 

fotat lite


Grattiis på födelsedagen looollloo!

 

 
looooove u

Sea salt

Bästa som finns typ
 
Nu blir de mys farsdag middag o sen lite plugg o sånt! Sjuukt mycket prov o sånt nu o de suger. Men ska satsa as mycket nu på skolan och börja träna fett mycket!
Men ni får ha en mysig kväll, pussaaar
 

baaabyyy

 
Han e ju bara för najs.

tack för mysigaste kvälleen!

Åååh, igår va as mys! Sov hos clara sen och nu på morgonen kom mamma hämta mig! Men nu sitter jag här i soffan o har precis ätit. Ska inte göra nått särskilt resten av helgen, bara chilllaaa.
 

Grattiiiis

 
Nu sticker vi o firar lollooooo! Sååå kul de kommer bli! Grattis i förskott bästaste lollsan, älskar dig!
Din present e bäst o hoppas du får världens bästa kväll!
//Carro o clara.

SO

Sitter på So:n me silks, vi ska plugga nu.
 

heeeeyz

 
söt
Nu åker ja till skolan o efter de ikväll blir de laserdome med några mysia tjejor.
Ha en bra fredag!

godnatt bloggissen

pöss

Marc by marc jacobs laptop case

Ser rött ut i de ljuset en de typ rosa/oranget.
 
Fick de här av min kära mor idag! De va najs! Men nu sitter ja här o pratar me Clara på skype o snart ska ja se på "Hela svergie bakar", ytterst mysigt program. 

börjat blogga igeeen

Hej hej kära vänner, har börjat blogga igeen, treeevligt.
           Hon e udda  ....
                               

Tjatja bloggeeeen

Tjena, Clara här, fixat till Carrans design. Sitter nu i min säng och bara chillar galet, skypar med Carro, hon typ snackar om att hon är sketsofren eller nått. Fattar inte vad hon pratar om, hon pratar med sig själv. Har ingenting mer att säga, gå in på min och Elionitas blogg, www.elinsivander.blogg.se Hejdåå