chillliiin with ellen

Snart blir de dans med ellen! Vi dansar till en jätte bra låt som heter "Take you higher". 
Blog ya lateer



New in

Gick till Gallerian igår med några kompisar och köpte två söta toppar!


BikBok 249 kr


Hollister 228 kr

På väg till clara!

Sitter på tunnelbanan på väg till Clara nu! Ska sova där i natt och imorgon, ska bli fett me gooz. Funderar på att slinga håret imorgon, kan inte bestämma mig...?


Helooo

Precis kommit hem från dansen! Det va skit kul. Efter skolan idag gick jag, Sara och Ellen hem till Ellen och baka kolakakor som blev as goda! Ska göra lite läxor och sånt nu... C ya


brrrrr fryser...


Bild från när jag var i marbella
Ååååh orkar inte med vintern! Det är seriöst 10- varje dag, ge mig värmeeeee..

Instagram

Här får ni ett litet collage av några instagram bilder ja har tagit! Följ mig, heter carolinerosengren!

Sjuk

Ligger i soffan och myser framför "Toddlers & tiaras" atm!


Dagen

Idag har varit en skit mysig dag! Vi åkte in med skolan till ett klättercenter i några timmar, det va skit kul! Sen åkte jag, Anna och Ellen hem till Ellen och fota lite. Anna gick precis och snart åker vi till dansen.
Blog u later!