God natt!


Lojjssaaaan ♥

Nu har lollo kommit hem från Barbados! Har saknat henne så sjuuuukt mycket och hon är bajs brun. Lollo kom precis hit och vi ska väl gå och hitta på nått kuligt nu. 

Love u♥

ANTM All star

Vi sitter och kollar på americas next topmodel @themoment, ny säsongen är as feet. Det är allas favoriter som har varit med i dom gamla säsongerna i en enda säsong, as baaaaalllt!


Wiggle, wiggle, wiggle, yeaah

Du är för ball Ellzoor..

Jullov!

heeysan sveysaaan! Just nu sitter jag hemma hos ellen och surfar runt lite på datorn och bara njuter av jullovet, awesome.♥

1 januari ska jag åka till Österrike och åka skidor med min familj, fun fun fun.
Så igår var jag och mamma och köpte lite skidgrejer, nu fattas bara ett par skidbyxor. Ska bli kul att få lite snö nu när det knappt har snöat en enda snöflinga här i sweden...




Nu ska nog iallafall jag och ellen gå ner och sätta på nån mysig film, heidåååz